dimarts, 14 de setembre del 2010

A base de cops...





Cuando me amé de verdad comprendí que en cualquier
circunstancia, yo estaba en el lugar correcto, en la hora
correcta y en el momento exacto y entonces, pude relajarme.

Hoy sé que eso tiene un nombre... “Autoestima”

Cuando me amé de verdad, pude percibir que mi angustia y
mi sufrimiento emocional, no es sino una señal de que voy
contra mis propias verdades.

Hoy sé que eso es…”Autenticidad”

Cuando me amé de verdad, dejé de desear que mi vida fuera
diferente y comencé a ver todo lo que acontece y que contribuye a
mi crecimiento.

Hoy eso se llama…”Madurez”

Cuando me amé de verdad, comencé a percibir como es
ofensivo tratar de forzar alguna situación, o persona, solo
para realizar aquello que deseo, aún sabiendo que no es el
momento o la persona no está preparada, inclusive yo mismo.

Hoy sé que el nombre de eso es…”Respeto”

Cuando me amé de verdad, comencé a librarme de todo lo que
no fuese saludable…, personas, situaciones, todo y cualquier cosa
que me empujara hacia abajo. De inicio mi razón llamó esa actitud
egoísmo.

Hoy se llama…”Amor Propio”

Cuando me amé de verdad, dejé de temer al tiempo libre y desistí
de hacer grandes planes, abandoné los mega-proyectos de futuro.
Hoy hago lo que encuentro correcto, lo que me gusta, cuando quiero
y a mi propio ritmo.

Hoy sé que eso es…”Simplicidad”

Cuando me amé de verdad, desistí de querer tener siempre la razón y
con eso, erré menos veces.

Hoy descubrí que eso es la…”Humildad”

Cuando me amé de verdad, desistí de quedar reviviendo el pasado y
preocuparme por el futuro. Ahora, me mantengo en el presente, que es
donde la vida acontece. Hoy vivo un día a la vez.

Y eso se llama…”Plenitud”

Cuando me amé de verdad, percibí que mi mente puede atormentarme y decepcionarme. Pero cuando yo la coloco al servicio de mi corazón, ella tiene una gran y valiosa aliada.

Todo eso es…”Saber Vivir”

No debemos tener miedo de confrontarnos, hasta los planetas chocan y del caos nacen muchas estrellas.




'Cuando me amé de verdad'
- Charles Chaplin

6 comentaris:

GEMMA ha dit...

Genial, Cris! Estimar-se a un mateix és primordial, la pau que aleshores un sent permet enfrontar-se a tot, dóna un benestar intern ple d'estimulant força.
Una forta abraçada.

Alyebard ha dit...

És la base de ser un mateix! Ara només falta que t'endinsis en el Zen i veuràs quin canvi.

Isma ha dit...

Com sempre dic... com son d'encertades aquestes reflexions però com de difícil és dur-les a terme!!!!
A mi hi ha una en especial que m'ha portat (i em porta) molts mal de caps i problemes ético/filosòfics... És la que diu:
Cuando me amé de verdad, comencé a librarme de todo lo que
no fuese saludable…, personas, situaciones, todo y cualquier cosa
que me empujara hacia abajo. De inicio mi razón llamó esa actitud
egoísmo.
Aquest punt em porta de corcoll!!!!
Petons!

joanfer ha dit...

Preciós, Cris. Has rescatat un text d'en Chaplin fabulós. Ell també era un gran sabi dels que hauríem d'aprendre molt... Gràcies per compartir-ho!
Petons! ;)

Becki ha dit...

No el coneixia i m'ha encantat... i, ja saps... amunt, sempre amunt, wapa!!!!!!!!!!!

Cris ha dit...

GEMMA: Totalment d'acord, cal estar 'ple' per poder donar.
Petons!

ALYEBARD: El text no pretenia ser autobiogràfic, de fet fa temps que tinc clares algunes de les qüestions que reflexa, no obstant sempre van bé certs recordatoris! ;-)
En quant a lo del zen sí que encertes plenament...'estoy en ello'!

Gràcies pels comentaris sempre enriquidors! Una abraçada! =)

ISMA: Sempre hi ha qüestions que ens costen més que altres. I t'entenc perquè a vegades donar per 'perduda' una cosa/persona/situació etc costa, però a sovint és una qüestió de supervivència, d'ecologia emocional...i no crec que sigui egoïsme, si no et cuides tu qui altre ho ha de fer?.
És el què comentava la Gemma cal estimar-se per poder estimar.

En fi, la teoria és una cosa i la pràctica...costa molt més! ;-)

Una abraçada!

JOANFER: Tens tota la rao cal aprendre dels que són savis i dels que ens han precedit. Tenen una avantatge respecte nosaltres: més experiència! ;-)

Petons i ànims!

BECKI: Petita cabreta de les muntanyes tens tanta raó! Amunt sempre amunt encara que siguin 'muntanyes' d'emocions, anímiques, també costen de pujar, oi?!
Petons!

Related Posts with Thumbnails