divendres, 29 d’octubre del 2010

Banda Ampla - La formació comporta un millor futur laboral?

7 comentaris:

GEMMA ha dit...

Carai Cris, quin honor! No acostumo a veure aquest programa, llàstima. Miraré de fer-ho per diferit. A veure si et serveix com a crida per trobar una feina ben interessant!! Molta sort, bonica. Petonàs

Cris ha dit...

GEMMA: Ai Gemmeta! Honor crec que no seria la paraula...T'asseguro que donaria el què fos perquè el meu testimoni no els hagués sigut útil per anar al programa perquè significava que tenia una feina, una bona feina.

En tot cas, i donada la situació, va ser una oportunitat d'explicar el meu testimoni, i d'arribar a molta gent.

Tan de bo -com bé dius- això col·labori a que aviat m'arribi alguna oportunitat de treballar. Ho necessito i també crec que m'ho mereixo!

Petons guapa! :-)

joanfer ha dit...

És una pena haver de sortir per televisió per un qüestió com aquesta. No he vist tot el vídeo, però, només fins que t'he trobat, jajajaj... Per cert, ho has fet molt i molt bé!
Ei, Cris... molta sort, val?
Petons! ;)

Isma ha dit...

Eiii!!!! Ondia però si ets famosa!! Potser hauré de mirar-me més la tele, veig que encara es port trobar alguna coseta interessant!! Felicitats per la teva participació i molts records!
Per cert, aquest diumenge estaré per Monistrol a la Montserrat Nord! A veure si et deixes caure (figuradament) per la sortida (o arribada)!!!
Salut!

Cris ha dit...

JOANFER: Doncs sí, no deixa de ser trist haver d'anar a explicar que portes tant de temps a l'atur.
Al principi em va costar parlar, tot aquell ambient impressionava, però després et vas oblidant que t'estant veient milers de persones i vaig xerrar més.
Gràcies pels bons desitjos Joanfer, els necessito!
Una abraçada! :-)

ISMA: Home, famosa, famosa...jo no diria tant. El què si que m'ha impressionat és l'impacte dels mass media tradicionals. Això d'uns minuts a la tv que sembla que tenen molt més poder que tota la teva vida professional.
Molta gent m'ha escrit donant-me ànims, gent que no em coneixen de res, i altres que havien estudiat amb mi fa mil anys...En fi, no deixo de sorprendre'm.

Siiiiii! La Montserrat Nord. Sempre hi vaig a veure la cursa.
Crec que també vindran alguns koales, de fet l'altre dia crec haver presenciat un 'entrenament clandestí' del capità potatora i un altre corredor no identificat, que enfilaven cap agafar el PR-C-19 inici de la cursa.
Ens veiem dissabte! Que sigui lleu la cursa...que té tela pujar així pel dret a St.Jeroni no està gens malament...

Una abraçada! :-)

trialmitic ha dit...

Feliçitats Cris vas estar molt bé. Estic segur que hi haurà un abans i un després, molta sort, t'ho mereixes !!. Una abraçada

Cris ha dit...

TRIALMITIC: Moltes gràcies!
Penso però que a aquestes alçades ja no se'n recorda ningú. L'efecte televisió és efímer...
Una abraçada! :-)

Related Posts with Thumbnails