dissabte, 3 de maig del 2008

Microsoft ...al costat de casa!!!

No en tenia la més remota idea fins que un professor del màster que n'és membre ens el va donar a conèixer...Resulta que hi ha un centre de Microsoft a Manresa!!!! I jo sense saber-ho.
Concretament el Microsoft Innovation Center.
Em va donar la tarja amb la promesa de mostrar-me el centre si acordem una hora....Us imagineu...Microsoft, el gegant, a l'abast, al costat de casa. Em passen coses per la ment, somnis, possibilitats...No sé, no sé...per ara fer les coses bé al màster i continuar treballant fort. El futur és només això, i ningú millor que jo sé que la vida és imprevisible i et pot donar les més imprevisibles notícies (bones i dolentes) però hi ha un munt de possibilitats que s'alviren davant meu i m'il.lusiona saber-me en el bon camí.

http://www.productivitycenter.org/catalan/cip/Pages/default.aspx

Related Posts with Thumbnails