dilluns, 29 de març del 2010

Premi


Coneixia l'existència d'alguns premis a Blogs que els otorguen altres bloggers, els que millor et coneixen i llegeixen, però sincerament mai m'havia plantejat que me'n poguessin donar un...

Avui però he tingut la grata sorpresa que en Joanfer, del blog Filosofia Avui em concedís el premi "Sweet Blogger". Vull agrair-li de debò el gest i felicitar-lo pels tres premis que ha rebut.




Segons el ritual blogger per rebre el premi cal contestar la pregunta adjunta, en aquest cas explicar quines són les coses que més valoro o m'agraden d'un blog:

- Fonamentalment el seu contingut, tot i que també em fixo amb el seu disseny, la usabilitat, les imatges escollides per il.lustrar etc. Valoro molt que la gent opini i faci comentaris, és essencial per mantenir 'l'esperit 2.0' de compartir continguts-coneixement i intercanviar parers.

I ara com a dipositària del premi puc otorgar-lo a altres blogs a qui llegeixo, de manera que els premiats són:

- Viatge Plural de la Gemma (tot i que actualment està fent un parèntesi en la seva actualització) per la gran diversitat de temes que ens proposa.
- Koala's Team per ser tant genuïns i per les rialles que sempre em desperten.
- Pequeñas Miradas del Dani per la bellesa de la seva poètica mirada.

Comentar també que aquests premis no compromenten ni a 'recollir-los' ni a publicar-los si els premiats no ho desitgen.

Gràcies a tots els que em llegiu i comenteu! :-)


7 comentaris:

Ra ha dit...

Coi!!!

Quin honor. Encara ens estem llepant les ferides de la caminada i ens has sorprès!

Hi haurà reaccions ;)

joanfer ha dit...

Moltes felicitats, Cris. T'ho mereixies de veritat!
Felicitats també pels nous guanyadors! ;)

DANI ha dit...

Ostres Cris, moltes gràcies. Jo fa poc que passo per aquí, però reconec que m'encantes ;))

Petons bonics

Ada ha dit...

Felicitats a tu també Cris, moltes gràcies per la teva visita, sigues sempre benvinguda: els amics de joanfer són també els meus amics! jajaj!!
Veig que coincidim en moltes coses, així que jo tamb´´e et llegiré.
Encantada de conèixer't!
Un saludet!

Cris ha dit...

RA: La vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida...lalalala!
Us mereixeu tots els premis de la blogosfera del món mundial. Entrar al vostre blog és garantir-se un somriure i això a dia d'avui val molt, creu-me! :-)


JOANFER: Què dir-te...gràcies! Si de fet n'ets el 'culpable' ;-)
De debò que la il.lusió va ser tremenda per inesperada.

Una abraçada!


DANI: Ja he vist que aquest no és el primer ni serà el darrer premi que et concedeixen, perquè el cert és que el teu blog és un regal per a les retines...en definitiva un elogi a la bellesa i la poesia de la vida.

Evidentment que no he concedit els premis en funció de 'l'antiguitat' que fa que tal o qual em segueix o el segueixo. A vegades les sorpreses pel ciberespai et proporcionen troballes impagables!
Enhorabona i a continuar amb el teu art!

Muacks! :-)


ADA: M'alegra aquesta consonància de sensibilitats i parers! Em sembla que farem bons 'intercanvis'!!!
Això de ser lector de'n Joanfer sempre és una garantia ;-)
Fins ben aviat! Ens llegim!

Una abraçada!

Nits ha dit...

Moltes felicitats pel Premi!!!! :)
Merci per la visita al meu blog, ens anem llegint.

Nits.

Cris ha dit...

NITS: L'enhorabona també a tu, pel premi!
Els teus relats em semblen molt bons, de manera que ja tens una lectora més ;-)

Ens llegim i 'trobem' pel ciberespai!

Fins ben aviat!
Cris

Related Posts with Thumbnails