"Si us plau, ajudin-me, sóc cec"
Un creatiu de publicitat que passava per allà, es va parar i va veure unes poques monedes a la gorra.
Sense demanar-li permís prengué el rètol, li donà la volta, agafà guix i va escriure un altre anunci. Tornà a posar el troç de fusta damunt els peus del cec i se n'anà.
A la tarda, el creatiu tornà a passar enfront el cec que demanava almoïna, la seva gorra era plena de bitllets i monedes. El cec va reconèixer les seves passes i li preguntà què havia posat al rètol.
El publicista li contestà: "Res que no sigui tan cert com el teu anunci, però amb unes altres paraules", somrigué i prosseguí el seu camí.
El cec mai no ho va saber, però el seu nou rètol dèia:
"Avui és primavera i no puc veure-la"
Cambiem d'estratègia quan no ens surtin les coses i veure'm que les coses poden cambiar.
Si continues fent sempre el mateix, obtindràs sempre els mateixos resultats. Per aconseguir quelcom novedós, has de fer quelcom diferent. -Albert Einstein-
En els moments de crisis, només la imaginació és més important que el coneixement.
L'important és no deixar de fer-se preguntes i de "atrevir-se" a transitar un camí poc concurregut.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada